ACTIVITATI CU TERMEN
2018-2019
- Depunerea dosarelor 1-25 august 2018, selectarea elevilor – 27 august in parteneriat cu ISJ iasi si CJRAE. Din comisie au facut parte: Dorina Hotoleanu,directorul Asociatiei Pro Ruralis (presedinte), Gabriela Raus (membru), Anca Hardulea, psihopedagog (membru), 2 psihopedagogi care au verificat IQ-ul elevilor de clasele V-VIII.
- Au fost admisi 30 de elevi din clasele V-XII; din anii anteriori raman in proiect 64 de elevi. In total, sunt in proiect 94 de copii.
- Pregatirea tabelelor, a conventiilor cu scolile ce vor caza elevii. Cazarea elevilor.
- Plata mesei si a cazarii din 2 in 2 luni
- Incheierea de contracte cu sponsorii, publicarea listei in Ziarul de Iasi si pe site-ul Asociatiei
- Mediatizarea proiectului prin articole in Ziarul de Iasi si 7Est
- Monitorizarea situatiei scolare, semestrial si anual
- Rapoarte financiare catre institutii
- Continuarea proiectului Intalniri esentiale: Vizite la Universitate ,la UMF,Universitatea Ghe.Asachi, evaluarea elevilor de cl.a XII-a in orientarea profesionala, intalniri cu specialist in sanatate, finante, modele de success, pregatire pentru Bacalaureat cu studenti voluntari, la sediul Asociatiei
- Debutul proiectului Crestem impreuna: parteneriate cu World Vision si Star of Hope
- Intalnirea celor 33 de elevi de cl. a XII-a cu sponsorii – mai 2019.
- Lansarea volumului aniversar – Pro Ruralis 15 ani de existenta
- Sedinta Consiliului Director pentru prezentarea Raportului anual – iulie 2019
2017-2018
- Depunerea dosarelor 1-20 august 2017, selectarea elevilor – 27 august in parteneriat cu ISJ iasi si CJRAE. Din comisie au facut parte: Dorina Hotoleanu,directorul Asociatiei Pro Ruralis (presedinte), Gabriela Raus (memebru), Anca Hardulea, psihopedagog (membru), 2 psihopedagogi care au verificat IQ-ul elevilor de clasele V-VIII.
- Au fost admisi 30 de elevi din clasele V-XII; din anii anteriori raman in proiect 68 de elevi. In total, sunt in proiect 98 de copii.
- Pregatirea tabelelor, a conventiilor cu scolile ce vor caza elevii. Cazarea elevilor.
- Plata mesei si a cazarii din 2 in 2 luni
- Incheierea de contracte cu sponsorii, publicarea listei in Ziarul de Iasi si pe site-ul Asociatiei
- Mediatizarea proiectului prin articole in Ziarul de Iasi, interviuri la Radio Iasi si la Iasi Tv life
- Monitorizarea situatiei scolare, semestrial si anual
- Rapoarte financiare catre institutii
- Debutul proiectului Intalniri esentiale: Vizite la Universitate ,la UMF,Universitatea Ghe.Asachi, evaluarea elevilor de cl.a XII-a in orientarea profesionala, intalniri cu specialist in sanatate, finante, modele de success, pregatire pentru Bacalaureat cu studenti voluntari, la sediul Asociatiei
- Intalnirea celor 27 de elevi de cl. a XII-a cu sponsorii – mai 2018
- Sedinta Consiliului Director pentru prezentarea Raportului anual – iulie 2018
2016-2017
- Depunerea dosarelor 15 august – 1 septembrie, 5 septembrie 2016 – selectarea elevilor organizata in parteneriat cu ISJ Iasi si CJRAE, din comisie au facut parte, Dorina Hotoleanu, directorul Asociatiei Pro Ruralis(presedinte), Gabriela Raus, inspector(membru), Anca Hardulea, psihopedagog(membru), 2 psihopedagogi care au verificat IQ-ul elevilor de clasele V-VIII.
- Au fost admisi 25 de elevi; 71 au ramas in proiect din anii anteriori. In totat, in proiect sunt 96 de elevi.
- Pregatirea tabelelor , a conventiilor cu scolile ce vor caza elevii. Cazarea elevilor
- Plata mesei si a cazarii din 2 in 2 luni
- Redactarea unui raport financiar si de activitati pentru institutii – Consiliul Judetean Iasi si Primaria municipiului Iasi – o data la 3 luni
- Incheierea de contracte cu sponsorii: pe parcursul intregului an.
- Preluarea noului sediu al Asociatiei din str. 14 Decembrie 1989, nr.2B
- 26 iulie 2017, prezentarea Raportului final 2016-2017 in cadrul sedintei Consiliului Director, cu urmatoarea ordine de zi:
- Analiza situatiei financiare
- Stabilirea numarului de elevi ce urmeaza a fi admisi in proiect,in functie de sponsorizari
- Activitati cu elevii in noul sediu al Asociatiei din str. 14 Decembrie 1989, 2B
- Verificarea semestriala a mediilor si realizarea unei analize pe scoli,
- Intalnirea celor 23 de elevi de cl.a XII-a cu sponsorii, mai 2017
- Analiza situatiei scolare finale
ACTIVITATI PERMANENTE
- Urmarirea evolutiei scolare a elevilor
- Vizite periodice in camine
- Urmarirea starii de sanatate fizica si psihica a elevilor
- Sedinte lunare cu parintii organizate de diriginti
- Incheieri de contracte de parteneriat si sponsorizare
- Activitati financiar-contabile cu scoli, sponsori si BCR
- Corespondenta cu sponsori prin posta si Internet
- Intalniri intre elevi si sponsori
- Intalniri periodice cu elevi si diriginti
- Intocmirea unor proiecte de finantare
- Prezentarea asociatiei la diferite gale de premiere
- Prezentarea asociatiei si a proiectului mass-mediei
- Actualizarea permanenta a paginii Web
- Corespondenta prin posta sau telefonic cu parintii sau sustinatorii legali ai elevilor
- Mentinerea legaturii cu primarii comunelor si asistentii sociali
- Implicarea psihopedagogilor in activitatea elevilor